DATA DRIVEN STRATEGIE OU L’ART DE LA GUERRE DIGITALE

DATA DRIVEN STRATEGIE OU L’ART DE LA GUERRE DIGITALE

DATA DRIVEN STRATEGIE OU L’ART DE LA GUERRE DIGITALE 600 300 Bolero - Cabinet Conseil en Stratégie Digitale et Influence

Sur internet, un accident est vite arrivé : une dénonciation sur Twitter, des plaintes de clients sur Facebook, un article de presse mettant en cause une entreprise, et voici sa « e-réputation » compromise sur le web ! Comment gérer ce genre nouveau de crise, dont les conséquences peuvent s’avérer d’une extrême gravité ?

Caroline Faillet, auteure de « L’art de la guerre digitale », et Bertrand Robert, tous deux animateurs de sociétés de « data-driven strategy » et de management de crise (Bolero et Argillos) nous en exposent les données, le vendredi 15 juin à la Maison de l’Amérique latine, afin de permettre aux avocats de mieux conseiller leurs clients dans ces situations.

Plus d’informations en cliquant ici

 

This website uses cookies to offer you content adapted to your interests, to allow you to share certain articles on social networks and to compile statistics of visits.

Privacy Settings saved!
Privacy settings

When you visit a website, it may store or retrieve information about your browser, mainly in the form of cookies. Check your personal cookie services here.

Cookies of audience measurements that allow us to adapt the site to the requests of its visitors.

This cookie allows us to analyze your browsing to offer you contents related to your centers of interests. Learn more
  • mtc_id
  • mtc_sid
  • mautic_device_id
  • mautic_referer_id

Google Tag Manger allows you to add third-party services to our site for the purpose of improving the user experience. On the Bolero site, it is only used to add the Google Analytics service. Google Analytics cookies are used to anonymously and aggregate the audience of the content on the site and improve its operation. Learn more
  • _ga
  • _gid
  • _dc_gtm_UA-1515509-49

Decline all Services
Accept all Services