COMMUNICATION DE CRISE À L’HEURE DU DIGITAL

COMMUNICATION DE CRISE À L’HEURE DU DIGITAL

COMMUNICATION DE CRISE À L’HEURE DU DIGITAL 600 300 Bolero - Cabinet Conseil en Stratégie Digitale et Influence

Les révolutions numériques successives ont bouleversé les rapports de force laissant, bien souvent, l’entreprise sans défense face aux diverses attaques qu’elle pouvait subir.

Entre Badbuzz, bashing, pétition et fake news… comment réussir sa communication dans un environnement où le citoyen, les organisations, les activistes… se sont dotées d’un arsenal renversant les jeux de pouvoir habituels ?

À l’occasion des 10 ans du club de la continuité d’activité, Caroline Faillet (CEO de Bolero) répondra à cette problématique lors d’une conférence sur la communication de crise à l’heure du digital.

Inscription en cliquant ici

This website uses cookies to offer you content adapted to your interests, to allow you to share certain articles on social networks and to compile statistics of visits.

Privacy Settings saved!
Privacy settings

When you visit a website, it may store or retrieve information about your browser, mainly in the form of cookies. Check your personal cookie services here.

Cookies of audience measurements that allow us to adapt the site to the requests of its visitors.

This cookie allows us to analyze your browsing to offer you contents related to your centers of interests. Learn more
  • mtc_id
  • mtc_sid
  • mautic_device_id
  • mautic_referer_id

Google Tag Manger allows you to add third-party services to our site for the purpose of improving the user experience. On the Bolero site, it is only used to add the Google Analytics service. Google Analytics cookies are used to anonymously and aggregate the audience of the content on the site and improve its operation. Learn more
  • _ga
  • _gid
  • _dc_gtm_UA-1515509-49

Decline all Services
Accept all Services